Saturday, July 31, 2010

Two Events

Homaigod .. dem btol .. lama bangat dok ngepdate blog .. huhu .. been busy with life .. alasan .. haha xtualy mmg malas n xde topic pon .. owh ade hutang entry about visit to Sabah la .. haiz ..later la ..

Nak story skit pasal smlm .. ade 2 perkara penting yg jadi smlm dlm hidup aku .. satu gembiraa sgt n satu lg sedihhhh sgt , mencucuk ke hulu hati ..

So, hari Jumaat , smlm la .. dimulakan dgn event yg sgt sedih skali .. malas nk hengat , smpai termimpi2 aku sbb ni .. ape yg bleh ckp ialah .. setiap yg berlaku ada hikmah nye . Mungkin aku kena belajar menjadi org yg lebih kental hatinya untuk masa2 akn dtg .. giteww ...

N mlm semalam plak ade dinner floor emerald .. penutup sempena Minggu Santai Stress untuk adik2 junior nie .. Happy sgt ..hehe ..karoake2 menari smpai pening n diakhiri dgn acara mengangkut sorg2 g toilet untuk dimandikan beramai2 .. hak2 .. tp aku terselamat sbb period .. hihi ... aku mmg agak susah nk ckp if aku syg sesape .. tp bebudak Emerald ni mmg aku syg lebey la .. dieorg la penghibur di kala hati gundah gulana .. cheewah .. the bonding between us is like a sisters .. =) lebiyu guys ..

N aku dpt anugerah 'Lovely' haha .. lovely kah ?? thanx tu adik2 yg berjaya buat hati aku yg da terluka masa pg td gembira skit ...

So, tu je la kot nk story untuk entry ni .. saje nk buat syarat update je sbenarnye .. huhu . dlm kepala ade byk sgt lg benda .. repot, proposal , seminar .. arghh ... tension rase ..

Ok enuf . Xde sape kesah pn lau aku byk kije .. huhu . k daa . wslm ..

No comments:

Post a Comment