Wednesday, May 4, 2011

Thesis Done~

Hi.Hello.Assalamualaikum. am still in exam mode evento my next paper is on friday tp siryesss malas nak study lg.haha. kau awin mmg banyak main. bile la kau nak sedar diri kan? oh yeah arini dengan rasminya aku dah finalised kan thesis aku dah g jilid esok ambik then nak g anto ke jabatan. berpesta berpesta yeayyy (ulang 2x ye).. tetibe nak nyanyi lagu jumaat jumaat yg rebecca black nyanyi tu kan. pehal lu?

Nway mse pergi print thesis td ade kejadian yg telah merentap meragut seluruh kegembiraan aku arini la kan. ntah r.heh. xde bende pon. just aku ditakdirkan berjumpe org yg sama nama dgn org yg aku xnak tau langsung da psl kewujudan die. bende kecik je ek? tp bg aku sgt lahhhhhh besarnye.huk. ntah la emosi pn x ok sgt ni kn so, mcm2 la rase. ade lagi 2 paper tinggal, friends please pleaseeee pray for me ek.

The pix below..with my friend..if i could say that we'r friend.hehe. coz banyak sgt onak ranjau duri dlm persahabatn kteorg ni ha.. mcm2 siap boleh buat novel jadi skrip drama lg taw! haha. so, saya masih BUJANG ye kpd lelaki2 kacak di luar sana. sila jangan salah fhm.hee.. slalu org nk ngorat aku pastu takot sbb ingat aku da ade yg punye. (gile perasan ayat kan.muntah2.)



2 comments: