Friday, July 29, 2011

Aku Hamba Yg Lalai.

Sudah pukul 3.30 pagi tp still xleh tido.uhuk2.

Aku ni makin malas je nak update blog..ni belum start keja ni..kalo dh keja nti agaknya blog ni tinggal bersarang je la ea? anyway tadi dpt tau tarikh convo ialah 15 october 2011. huhehh2.. lambat lagi haaa .. haish.. aku x sangka aku dapat grad jugak la kan..ingatkn nk extend ke sbb subjek nan satu itu.. tapi alhamdulillah laa Allah dengar doa aku. Dia tau usaha aku tu dan mustahil Dia nk aku terus kecewa kan?

Tapi, aku je hambaNya yang slalu lupa dan lalai. Kalau ditimpa musibah sepatutnya kita lebih mendekatkan diri kepada Dia kan? Tapi aku tak, aku jadi kecewa jadi putus asa dan cuba jauhkan diri daripada Tuhan.. knapeeee aku macam tu??

Selangkah kau jauh dariNya, sepuluh langkah Dia mendekatimu. This is so true. Aku jadi malu sendiri. Dia masih limpahkan rahmatNya kat aku sekeluarga walaupun aku jadi insan yang kurang pedoman skit after ditimpa masalah.

Allah itu Maha Pengasih dan Penyayang.

Kau kuatkan lah keimanan ku untuk terus mengingatiMu.

No comments:

Post a Comment