Tuesday, January 19, 2010

loVe n HaTe drIve me CraZY

ok..tajuk xde kena mengena ngn cerita di bwh...saje curik from sumwhere..ngee~~ hope xde kena marah la..hehe...

minggu ni iala keserabutan di tahap membimbangkan..uhu..too many things to do in too little time..bnde repot alah ni yg makin bertambah membuatkan aku rasa nk tido je sepanjang hari n bila2 jaga esok repot sume da siap..boleh ke?

lagi..im da one who in charge for bnde2 makanan untuk xpdc irau-brinchang-yellow-pas tis coming february..hambik ko, empat gunung skali sapu..n menu pun still x draft..n membuatkn aku bertambah rasa nk tido jea..

lagi? ha..bnde fac nite aku kena handle untk performance..nasib ni bulan 3, maka dpt la nk dilambat2kn lagi..tu pn..aku rasa time goes by mcm cepat gile..tgk2 nati dah mid february..huh..x nyempat2...

n my bro will get married tis march..ha ni lagi satu bnde sakit kepala aku coz tarikh die kawen adalah masa aku tgh week test..aish2..ko kawen bulan lain la ajib, pening la kami cmni nk adjust2 masa...kalo aku x dtg kang, kata adik derhaka plak...susah sungguh lah jadi adik bongsu nie..iskh...

serious la..mende2 ni sume buat aku rase xkan dpt bagi commitment utk ape2 bnde yg lain pun...ape aku pikir skrg ialah..aku, study, famly, kwn. tue je la bnde2 yg ade kt sekitar aku skrg nie...bored but yet still need to be go through...

n yg paling aku serious xleh trima ialah aku dah susun planner aku n rasanye aku just leh balik umah sebulan sekali je sem nie..huwaaaa... T__T da xleh buat aper.. sumting need to be sacrified to gain something better in future...kn? terpaksa la aku korbankn masa gembira2 aku kt umah n stay kt kolej yg...aa...xleh ckp sini...nati kna banned....

eh..type2..da terpanjang plak..padahal nk citer sikit je...hehe...ok lah..aper2 nati akn diberitahu kemudian..huhu...till then...salam..

p/s i kept my heart for myself for about two years now.. n i think there will be no probs for me to still holding it until some fine day where i will find someone who will take care of it...its no biggie.... =)


No comments:

Post a Comment