Saturday, January 30, 2010

loVe n HaTe drIve me CraZY II

ini ialah entry semasa jiwa sdg kacau...

makanya untuk minggu ni aku dah selesai 5 bijik test yg mencengkam jiwa dan minda aku sampai x sempat nk jenguk2 ke blog kepunyaan sndri n jugak blog kepunyaan org2 lain..maaf la wahai blog2 sekalian..aku hanya ada masa utk notes2 yg berterabur ni..report yg mcm gunung bertingkat2....masa nk call umah ckp ngn mak...n masa untuk menghubungi seseorg yg sgt2 penting bg aku.. =)

so masa2 yg ada ni dah limited hanya utk bnda2 penting ni...

ade org tegur aku dulu..knape blog aku tak pernah ade bnda jiwang2 atau bnda2 yg berunsur perasaan...hoho...n jawapan aku ialah..'aku x pandai'....

yup..mmg aku tak pandai pn..coz aku ialah straight forward punya jenis org..suka ckp suka, x suka ko bleh blah..mmg mcm agak2 kasar bunyi nye..tp cara ini la yg akn buat org lebih faham kn..? tader nak reverse2 kona sana sini..lg cepat kite terus terang, lagi kurang risiko kite nak lukakan hati org...kn?

lukakan hati org? yup..kadang2 kita tak sedar pun sbenarnye kite tgh menghancurlumatkan hati seseorg makhluk tu...mmg kdg2 kite tak tahu, tak perasan pun..tgk2 ade hati yg terluka sebab kite..ye..mmg bukan salah saye, anda atau kita2 if org tu suka kt kita, tp kita x suka kt die..so kite kena tolak die...tp...still x salah untuk kita mohon maaf..sbab..hati kan...sakit tau x....

makanya..kat entry ni...aku (errr saye) dengan rendah hatinya nk pohon maaf pada hati2 yg pernah aku lukakan..heh..mcm byk...pada en. razif kt office biotech 1..kt en S (bkn nama sbenar)..kt en E (bkn nama sebenar gk) n ade saper2 la lagi yg pernah aku katekn tidak..... maafkan saye ea....

aku taktau la encik2 kt atas ni bkak blog aku tak...huhu..

dah ckp ni entry jiwa kacau kn...so, skrg ni..aku rasa hati aku plak yg akan dihancurlumatkan oleh perkataan 'tidak' tu dr seseorg yg mmg penting utk aku..tp...tu lah...bab hati perasaan..tader sape la leh nk halang kn....

owh la...sakit mmg sakit....sakit sgt kot...sakit yg melampau2...tp...ape la yg nak dibandingkn dengan sakit kat 'sana' nanti...redha, pasrah je la atas ketentuan Nya..Dia lebih tau ape terbaik kat aku....

now ialah mode nak dngar lagu 'pasrah segalanya' nasyid from de hearthy..korang layan la gak ea masa2 korg tengah kepala masuk air...for sure....tak meraung pn, kepala mesti bwah bantal sambil2 sapu air mata...haha...

may god bless..~

No comments:

Post a Comment