Tuesday, February 2, 2010

homesick

sangat rajin updated blog skrg nie..muahaha..~
ye..aku homesick skrg after left high school 7 years dulu.

salam..~

ader org tanye, aku tgh happy ker? n aku jwb..takde la..biasa2 jea..

pastu, ader org tanye lg, tgh sedih ker? n aku jwb...tak...tak....(ego kot.heh)

neutral..dats wat i feel now..

perasaan manusia tu boleh berubah2 kan..?
aku dah lama tak rasa aper2..coz perasaan aku dah hilang lamaaa dulu..

coz.perasaan aku tu just datang sekali. n bila da hilang..takkan dtg balik dah...
n aku pun tak dapat nk tafsir perasaan aku skrg..
adakah aku tgh berusaha untuk something yg sia2...?
or patutkah aku bertahan n terus bertahan walau pun kadang2 rasa hati cm kena pijak2 jea?

owh la..sangat la susah bende2 mcm ni..
just skrg ni aku rasa lebih kuat. lebih byk meminta dr DIA jea..tu je yg aku mampu now..

test aku da habes buat masa nie..tu yg bersuka ria je update blog..hehe..
aa..report? alaa...nanti la buat.. tutorial? nati tiru je la sesape..haha...awin, awin...mmg la kamu ni...

aa..lagi satu, post aku makin more wordy kan..perasan x? actually aku ta faham ape prob lappie aku ni coz aku taleh upload pix masuk..aish2..pas format aritu ape tah abg kacak kt kedai tu buat..saje la tu, nak soh aku g kedai die balik g betolkan coz nak tgk aku lagi..uhu..

nati da ok aku nk upload about 'blood' eheh...nk tayang darah aku kt korg..~

n blog ni mmg berkesan la ubah aku jadi manusia yg sharing2 ni..ohh tidakkkk.. -.-"

awin akan kembali ke bentuk asal selepas ini n jadi org yg cam dulu yg segan2 nak cerita aper2 pasal diri die..huhu..

tis weekend nak balik umaah..tak sabar. tak suke dok sini. tak suke pk bnd2 pelik. tak suke rase sakit. tak suke tak suke.

ok la. tgu la nati nak masuk pix plak dlm blog. rimas tgk byk sgt pekataan yg menunjukkan sape awin yg sbenarnye..muahaha~

salam~


2 comments:

  1. Awin yang suka bercakap akan menukarkan dirnya ke suka menaip pulak ek lepas ni ?

    takpe2... sharing is caring, kan ? cerita banyak2 eh.. kalau boleh, udpate blog tiap2 minit pun takpe... =P

    ReplyDelete
  2. hehe.. update tetiap minit..? karang smpai lebam2 plak az kena baca.. =)

    awin yg suke bercakap akan menukar dirinye menjadi awin yg pendiam, sopan santun, dan lemah lembut.. -.-"

    ReplyDelete