Wednesday, December 1, 2010

sayang sayang .

Salam ...

iye .. entry skrg mmg berunsur2 kan kejiwangan dan kejiwaan. huk .

agak geli untk dibaca di situ ye kwn2 .. tp .. tp ... sye adalah manusia biasa ..

bukan lah haiwan mahu pun panda yang tak punya perasaan ...

no matter how hard i try , i still can't avoid the feeling ...

yes, he's right ... don't say u wanna leave if u can't even take a step back !

lemah sungguh manusia bernama farhana nazwin ni ek ....

kena banyak2 minum susu anlene bg kuat tulang nieh .. **tetibe

if i know the outcome, i'll never put my heart to anyone ....

lagi baik simpan dalam peti je, bungkus elok2 ... biar xde org nampak ...

xde sakit ... xde happy ...

if siape ikut blog ni dr awal .. mesti tau aku dulu cmane ...

manusia yang tak berapa nk amik tau hal org lain ...

itu salah satu cara nak avoid pain ....

tp .. tengok la skrg ... bila aku dh mula nak berkwn2 semula ....

sakit tetap ada .... susah sungguh jadi manusia kn ?

baik jadi panda .... iskh .... astagfirullah .....

x baik ckp cmtu .. huhu .. manusia sebaik2 ciptaan ..

sakit gembira derita suka lara adalah harga yang perlu yang dibayar ..

oh oh .. saya mau jadi manusia kuat ! manusia tegar !

tunjukkan saya jalan yang sebenar ... saya lemah sgt !

saya xmau jadi panda , saya nak jadi manusia ! (err...)

kamu . tunjukkan saya caranya bagaimana nak lupakan kamu ?

sesunguh nya sejujur jujurnya saya sangat sayang kamu .

saya tau kamu pun begitu . tp. tp. oh . susahnya .

kalau . kalau lah diberi peluang putarkan masa.

kalau lah wujud doremon itu, mesti saya minta pulang ke birthday saya tahun lepas.

xkan saya mahu mengenali kamu. tp sesungguhnya . doremon itu takkan pernah wujud .

haeh . ape masuk citer doremon daa ......

if u love 2 person at one time. choose the second one coz if u really love the first one, u'll never love the other one . betol kan ??

ahh.... merepek lagi . ini adalah hasil insomnia sebab banyak tido ptg kebelakangan ini.

kalau kamu sume berjaya baca entry ini ke tahap ini , tahniah diucapkan !

its now december . i love december . my birthday is on december . . i first know him also during the december . this is my month . n i wish to get married in this month . haha .

oke lah . setakat ini saja entry merapu untuk awalan december ini . tujuan utama entry ini ialah. saya sayang kamu . kamu sayang saya . tp. kamu lagi sangat sayang dia . tp kamu x tahu sayang saya pada kamu melebihi sayang semua manusia lain dalam dunia ini untuk kamu . faham itu ? tapi kamu merasakan sayang dia itu sudah cukup bagi kamu, makanya , sudah lah . sayang saya terhenti setakat ini saja. takkan bertambah mahu pun berkurang . tapi masih lagi banyak . grrr... kalau kamu faham. bagus lah !

No comments:

Post a Comment