Friday, December 30, 2011

Drama Tentang Dhia jadi worldwide trending.

Hai. Assalamualaikum kakak2 cantik dan abg2 kacak sekelian. uh hu. siapa yang layan drama tentang dhia kat tv3 angkat perut sekarang. eh. Haa. jangan x mengaku ea abg2 yg gagah kental pn mesti menangis tengok last episod die smlm kn. haha. Sangat memberi kesan betol la si nora danish cantik comel tu ngn adyputra si hemsem berlakon.

Aku sebenarnye takde la layan sgt pon cite ni. Sebab tayang kn pukul 7-8. slalunya aku mandi awal, tgu magrib mengaji2 skit smpai la habis isya'.. So mmg xkan sempat nk tgk cite ni, cuma masa mula2 dulu je tgk sbb xleh solat. huaa. n minggu last ni pon aku dpt tengok jugak.. so smlm is the last episode. Aku tengok dh jadi mcm sinetron dah drama ni, berbagai2 tragedi semuanya ada. n watak2 yang ada semuanya nk dimatikan.. yang watak jahat tu, jahat bebenor. watak baik tu ya Allah mulia sesangat2 lahhh nye.

Tp, kn mmg da mentaliti rakyat melayu yg berhati baik dan lembut mmg minat cerita2 mcm ni. huhu. So, dr ptg kelmarin lg aku dok tengok kt twiter n facebook ramai org dok canang psl last episode cite ni kan.. n masa tgh tayang cite ni kat tv smlm.. aku tengok kat twiter Tentang Dhia jadi worldwide trending. peh hebat tuhhh. Tak percayaa? Nahhh bukti hidup.


Majulah drama Melayu untuk negara. sekian.

p/s sory la aku x pandai nak buat tumbesaran utk gmba tu. cmna ea? sape2 pandai leh tolong ajar aku x..........

No comments:

Post a Comment