Friday, December 23, 2011

Happy Birthday to Me #2

Aku hari ini dah berumur 25 tahun 8 hari dan masih belum berkahwin. Hehe. Rasa macam masih belum matang je walopun umur dah suku abad kan. Well.. usia tu sekadar nombor je..yang penting hati...hatiiiiii. **sambil tekan2 jari ke dada.lempangnak?

Dalam 9 beradik kan, aku sorang je yg lahir kat hospital..bongsu kann.lgpun masa tu umur mak dah 38 tahun..so dah lewat la untuk sorg pmpn lahirkan baby..Aku lahir kt hospital Tapah, 16 Disember 1986@12.50am. Mak aku kata masa tu org dok tgh nak tidor tetiba aku sebok nak keluar. Hee.

Misi2 kat hospital masa tu garang2 sgt mak kata. Kalo ade dok jerit2 masa nak bersalin tu mesti kena tengking ngn misi.tp mak aku rilek je kot, ye la dah 8 org keluor dah kan. So, proses melahirkan aku tu berjalan dengan lancar la. Nama aku pulak Along aku yang kasikan, hee. Ye la sbb beza umur aku dgn along 20 tahun, dah dewasa sgt2 da so nama adik yg bongsu ni, along kata along yg nak namakan. Farhana Nazwin maksudnya gembira bijaksana. Ngee.

Ok habis dah citer sejarah2 zaman kelahiran. Nak story untuk besday yg ke 25 ni, xde buat ape2 pon. Just ade beli kek n makan je dgn anak2 buah. Ye la dah sah2 besday aku masa cuti skolah kn. Sbb anak2 buah ade je la beli kek, kalo aku sorg xde maknenyee. hehe.


25 tahun sgt. Zzz.

Makcik anak 3..

Dah tuo2 potong kek rasa sesuatu sgt.Huu.

So, untuk besday kali ni aku dapat hadia special sgt from someone. hehe. hadiah ape tu?? Later aku story k. Bai......

No comments:

Post a Comment