Sunday, January 31, 2016

Review 2015 Bergambar

Assalamualaikum! haa . sempat jugak nak update entri kedua untuk bulan januari ni. kekonon azam baru nak update blog seminggu sekali so by the end of 2016 akan ada 52 entri! haa berjaya ke idok?tengok laa nanti ye. ekekeke..

Btw, last entri aku ada cakap kan nak tunjuk gambar untuk tahun 2015 kan. Jadinya entri ni ala2 entri bergambar. So layankan ye. Zassss


Ni dengan housemate Kulim Square pegi makan kat Mutiara Cafe, Kg pelek. Halwani, Wana, Wani  n Aimi. Syukuir sangat dieorang laa housemate paling baik dalam dunia sepanjang setahun aku stay kat kulim. Tq korang =)

Alhamdulillah setelah macam2 dugaan, Emas Impresif berjaya juga buka our own Lab di Gurun! Our work hard paid. Starting on 15 Januari 2015, kita pun berhijrah ke Gurun dan menyewa kat sini. Sweet memories thou.


Aku dan Cik bos Wani baru lepas bertani menanam pisang. hue2. Tangan panas orang kata tapi kiteorang belasah aje.



On February, kita hantar parents, abg , kakak n anak saudara kita pergi Umrah. Bila la rezeki kita agaknya ya. huhu
Surat panggilan keje ng abg jib.. huhu
Before start kerje baru aku g holiday dulu. huwaa best!
Hehe. kawan2 di tempat baru.
Sebenarnya, banyak lagi gambar tapi memandangkan aku takde mouse, susahhhh sangat nak edit gamba. Haduihh. Esok aku akan pg carik mouse satu supaya memudahkan aku nk tunaikan azam satu minggu satu entri. hihi. Ok korang Bye!

No comments:

Post a Comment