Thursday, February 10, 2011

Perang Mafia.

Salam .

Life been so cruel to me tis lately. Im not really in the good condition, I should say that. yeah. banyak keje n banyak berfikir make me feel like.. hahhh whateverrr !!

Anyway, im not a game addicted. but there's a fren of mine yang sangat suka main game yang dipanggil perang mafia (mafia wars) kat laman sosial mukabuku tu. Sangat suka n sangat addicted. n jangan tak percaya yang ramaiii lagi org kt luar sana sangat ketagih main perang mafia virtual ni.

Sampai ada yg sanggup berbelanja beratos2 ringgit untuk beli bende2 dalam game tu, ada yang tgal bini tdo sorg2 sebab nk habiskan stam.. =.=" dan yang baru2 ni ada yang aku tau ada orang bunuh diri sebab kna buli dalam game ni.Iskh2.. sampai gitu sekali ek penangan perang mafia ni.

Actually aku mmg la bukan peminat game ini. tapi atas dasar kemanusiaan, aku cuba nak memahami apa nikmatnya game ni. So, aku pon try la main bende ni. huhu . baru level 11 la hahahh. orang lain dah sampai level beratos2 beribu2 kann. xpe laa. aku sekadar nak mencube je. huk.

Aku takde masalah pon kalo nnti pasangan aku suka main game, tapi dah kalo main game 8 jam, layan aku 8 minit, mmg laaaa sorry. u r not my type !! huhu. dolu2 ada la gak aku main game cafe world, farmville siap mainkan untuk org lagi tp bila dah lama2 jadi bosan muak nak muntahh bwekkk! sbb kita tau bnde tu just game. lain la kalo tiap kali main tu, duit yang dapat tu adalah duit yang betol2, kalu cmtu aku mmg dah jadi org terkaya kat dunia laa. biahahaa..

Nak bgtau, aku dah terjatoh cinta pada diaa ---------->

hahahh walopon umor die kurang skitttt (skit ke?) dari aku tapi aku tak kiraaaa aku tetap jatoh cinta sama mamat ni. huk. sapa dia? alaa. korg penah tengok tak aku post video pasal ucapan hari ibu tu. mamat kelakar tu die ni laa. nama die Matluthfi. kat youtube ada banyak video2 die yang super kelakar gile best !! sukeee sgt! huhu. korang leh type je matluthfi90 kat youtube and sila laa layan vids die yg syiokkkk. tak pecaya? nah leh click SINI.

lau dah minat plak .. leh click like kat page INI. heheeh. gile promote ye dok ?

Okela. len kali kalu rajin, aku update lagi.huhu , kena study laa next week byk test.oke babai.

No comments:

Post a Comment