Saturday, March 20, 2010

G.iL. A.

call me conservative or what. but. for me. sayang n kasih tu bukan something yang boleh dijual beli. n diberi sesuka hati. its precious. n dats y. i fall again just after TWO years being single.

yeah yeah. i know im 24. n most of my sebaya frens wether already have a plan for their future, mostly dah two is better than one la kan. but for me. im ok with my situation for now. plus. its my life. so, kenapa kamu2 dan kamu juga nak sibuk2?

to find someone, its not easy. n its not me who just spew the word Lo** to sesuka hati. for me. we fall once. n we also get married once.

tp. of course la. we can fall for more than one time. but it will never be the same as the very first one. (owh. sudah peningkah??)

aku pun xtau apsal aku masuk channel berkasih.sayang ni pepagi cmni. hahaa...

maybe sebab. smlam aku pergi office biotech 1 n again ternampak org tu..duh. rasa bersalah pun ada. tp. as i said. aku x boleh nak suka if. aku mmg x suka. faham x wahai inche??big SORRY k..plus. i've already gave u a chance. n ther's no more chance after that.. no matter with wat reasons..

once i said sayang, i will hold that rasa n word for how long i could take. even my heart being hurt n hurt again, i'll just hang on sampai aku rasa hati aku dah xleh bear lagi dah. then. i'll go. being hurt by nabil, it took me a few years before i really2 let him go. sampai aku rasa rasa sakit yang die bagi tu dah melebihi rasa happy yang die pernah bagi.. ~

tu la. my bestfie ckp. ko ni sbenarnya ada hati ke x awin? boleh lagi ko hang on? just let go ok. he never worth it to be lo** by u. ko x rasa sakit ke??
aku jawab la. aku. mmg cmni. heartles. coz word syg tu aku x leh nak kasi pada org lain lagi....

ok. sudah lah aku membuka pekung kat dada pepagi buta nie. i better sambung tidor now. arini. totally free. nak kuar g bukfair lg. tp. org tu xdpt nak teman sebab de hal plak...sedih ok pakcik hazwan T_T

p/s patot la.. its PMS time. dr semalam rasa dah pelik2. nak maki hamun sume org yg senyum2 kat aku.haha. sory guys. its not my fault. its just the cycle.. so abaikan this entry yg dibuat masa emosi rasa mcm tgh turun naik like a roller coster wakaka......=P

No comments:

Post a Comment