Tuesday, March 2, 2010

to let my soul free.

haish..after a long pause..sorry la inche blog..saye meninggal2 kan anda..tak terniat pun kat hati ni sbenarnye..tp keadaan internet connection yang maha lembab mengalahkan siput babi mengandung 8 bulan ni..memang buat aku rasa malas jek nak buat ape2..even nk updated status facebook pun dah tak bernafsu..uhu..

sekarang ini.dah minggu ke 9 babe. wallah.. lagi 5 more weeks to final..preparation? heheh...usah ditanya la..hati aku dah meronta-ronta dengan tangan terkapai2 nak balik umah this 12th mac..ajib kawen..so apebende-lain-berkaitan-sekolah-ni...aku mcm layan tak layan jek..oho..kalau ayah aku baca blog ni, kirim salam je la kau awin...~~

xtually nak update pasal MAKT aritu..nak taruk pixs yg banyak2 tu..coz aku mmg xkan la taruk pixs tu suma kat fb..tp x sempat nk menyedut lagi pix tu kat orang2..maka.. aku tangguhkan dulu niat suci murni tu..tunggu la 2, 3 ari lagi ke..or next week ke..coz..jumaat ni aku dah start with bacteriology test (dr janna's killer paper) which first test aritu aku bernasib baik la dapat lebih separuh markah untuk paper die tu..gagaa... n for the next monday..... aku ade 3 test..ye..TIGA...mcm first test aritu gak.. 2 paper nye ialah paper yang kalo boleh, bila bukak je buku nak study die, aku dah muntah2 mcm ibu mengandung..hoho..(too many word mengandung eh? tgk kakak ipar layan anak buah cm besh jea. oh mak. saye nak kawen!)

n then after that, test biasa2 je plus the bunch of assigment need to be submit before week 14..then the final exam n then i'll start my practical for a month..Insyaallah..time goes by so fast, right? rase mcm baru smlm jek masuk upm nie...ni tengok2 dah nak masuk final year.. sedih?? oh..no~~no..lagi gembira ade la coz dah tak yah ngadap buku2 n kertas2 ni...

tp..bile tgk frens yang dah kerja..cm sedih gak la..... aish. tp just remember.. Allah dah tentukan yang terbaik untuk aku..n setiap orang ade bahagian masing2 kan kan?

ohoo..banyaknye words kat sini. mesti naik menyampah dah baca kan an?

anyway.. jap. nak share a lyrics yg sangat aku suka 2,3 menjak nie..selalu berkaroake bersama cik FAZLIN masa clas inorganic chem..ehehe..

usah biarku bersendirian..usah biar hatimu ditawan
usah biar diriku di sini seorang menunggu tanpa teman
usah lepas genggaman tanganmu
usah biar semua berlalu
usah terlupa perasaan hati
pertama kali kita bertemu
ku tak peduli apa sebabnya
engkau dan dia harus bersama
mendungnya langit bila berkata
kita patutnya masih bercinta
usah lepaskan....~~

hoho..mmg la jiwang saye ngn cik fazlin ni ye..hehe....ni lagu taufiq batisha..sedap n sedih la lagu die..kire kalau baru putus cinta..kalau tengah makan, dengar lagu nie..mmg penuh la pinggan tu dengan air mata...~

xtually. motif taruk lirik ni kat sini.ialah nak ckp.. jangan la bersikap mcm org dalam lagu tu.. bila semuanye dah berakhir, dah tamat..just lepaskan la..let it go..lama2 simpan dalam hati pun, xkan boleh ubah apa2 kan kan? move on. coz bila kite masih terikat dengan kenangan lama, sampai bila2 pun, kite xkan tenteram.

so dengan senang hati saya nak sebut nama seseorang yang memang x boleh nak sebut dalam beberapa tahun ni..iaitu.. syed nabil. past is past. i won't regret it, eventho it takes half of my heart n strenght to forget what had happen. i may fall, but im not stupid for still hang on. u choose ur path long ago, while im still lost. but now i know, to let go u meaning to let my soul free..~

mak ai. panjang nye entry ni. tu la..lame ngat x update..suma bnda nak cerita..huhu..ok la. wait for my MAKT's pixs ea...salam~

p/s i mmg suke buat p/s thingy nie =p good luck for sape2 yang ade test. especially to my dear. hehe. ^_^

3 comments:

  1. p/s : Good luck untuk test biological tu jugak.. :)


    Eh, kim salam kat anak buah yang sama baya ngan kiter ek. T_T

    ReplyDelete
  2. eh..tau ea dear tu sape.. =p

    erm. nak kenal ke? add la kt fb.. name die azyana.. =)

    tp..add je. lebey2 i jeles ah. =p

    ReplyDelete
  3. good luck kak win!test kimia yg hampeh gile punye susah!!huhu...nak ikot balik?ley tak??hehe..

    ReplyDelete