Friday, March 19, 2010

Love.Life.Me.

salam..~ been a while since last post..huhu.. busy lol.. this march mcm2 bende ada..haish2....marilah aku story skit ape2 event yg berlaku sepanjang minggu lepas nie....

okeh. on 12th march..my bro nan sorang tu dah selamt bergelar someone's hubby.. meninggalkan aku solo keseorangan..huuu.. T_T congrate to Ahmad Sajidin n Norhuda...moga2 berbahagia melayari rumahtangga sampai ke syurga..Insyaallah...(anyone wana take me as wifey?? =P)



apasala laa u tutup mata nie ajib oii..tau la panas, yg g pilih baju kaler2 panas maha gitu apsalnya..huhu.. this pix masa majlis sanding2 on 13th march 2010. (pengapit die sumpah gila hensem) anyway. sedih ke ek? err..sikit la..huhu T_T

u r 25 n im 24. spent all the time since chilhood together. playing n fighting. n fighting again.eheh~ not so close when u were in UUM n im also in Uitm. been busy with all life thingy. but now. we are ok-ok.. all the help dat u gave me, i'll remember that, ok? hutang budi dibawa mati..huhu. n all all allll the money u spend to me, thanxx u so much for that..(more pix at fb k..)

okeh..next is... my along's birthday..!! on 15th march..besday yang ke berapa along? hehe...disebabkan inche along ni ialah tua 20 tahun dari aku, makanya sila lah kira berapa umurnye yek..hehe.....




along aku ialah.. Puan Liza Hazimah bt Musa. guru disiplin yang ditakuti oleh semua pelajar dan pekerja kat Sek Men Langgar, Alor Star..SEMUA yea...termasuk ngn pengetua sekali takut ke along..hahaa... tp dun wory la along. umur u berapa2 pun u still maintain muda jek.. =P

nak bagi wish..moga2 dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki..diberkati hidup dan berbahagia la di samping suami n anak2 sampai ke syurga...aminn... n all the nasihat2 n ceramah2 tanpa tajuk tu akan la adik ingat sampai bebila yekk..~~

okeh..next is...birthday seorang inche nie..the pix was taken by fon, so not very cantik la..


besday inche ini ialah pada 17th march 2010.. sweet 24 to inche hasnul naim. ngaa. die ialah makhluk yang boleh bagi nasihat kejam kat aku tanpa sebarang keraguan lagi. terima kasih ye inche naim. ko mmg la kawan terbaik. uwekk =P

wish u happy healthy life..moga2 terus menerus kaya n boleh belanja aku seadanya pasni..~
jgn kawen cepat2 lah. nati aku xda membe nak g raya2..huhu..ko tunggu aku kawen dulu la since aku pun dah dnga nasihat ko xnak have any relationship selagi x abes blaja ni kan.. lala~~

n lastly......

xde..mender pon...hehe..just nak tunjuk a pix...


feel like wana give something to someone..but xtau ape nak bagi.. so tgh lepak2 ngn cik hasnatul hazwani..a few days b4 valentine kot... nampak la pair2 of keychain nie.. n most of the keychain mmg jiwang tahap x hengat lol.. bentuk hati sebelah2 la..kunci n mangga bentuk hati la... warghhh... ada ke manusia2 jiwang cmtu dalam dunia nie... haha... (aku mmg heartles bab cmni.sory ek)

so setelah dibelek2 sesedap rasa, hanya pair ni jek yg cam sesuai.. none meaning..just a guy n gurl.. =) plus its cute... so the other pair da diberi kt org tu.. n yg the gurl punye, aku letak kt porch hp....

so. setel sudah event untuk bulan ini... yang penting. aku mmg tgh rasa down skit skrg ni coz byk keje. n rasa malas yang di tahap yg maha melampau. sume benda pn malas..adehhh... ape nak jadi nie haaa.. (-.-")

ok. off for now~

4 comments:

  1. blog ko ni ade org bace ke?

    ReplyDelete
  2. hoH~

    Thanks~ ade 'pasangan'nya rupanye. :)

    hehe.. thanks ek ek ek~ seme orang da kawen, anda pula.. bagaimana? :P

    ReplyDelete
  3. yup. most welcome..

    i kahwen bulan disember.

    ReplyDelete