Sunday, June 13, 2010

Hapy Besday Mak

Salam~

Logic x situasi ni? aku selalu rasa anak2 buah aku sumanye extra comel berbanding budak2 kecik yg laen..huhu. rasa dieorg ni adorable sgt2.. mcm xde budak2 laen yg secomel dieorg..haha.. alah..korg pn mesti rasa sama cm aku kn kn? msti dlm hati korg ank buah koranggg je la yg comel domel super cute kn?

11 June adalah besday emak. nk wish sini pon mak aku xkan bukk blog aku ni..hihuu. tp xpe lah.wish je. Hapy Besday Mak. Lebiyuu. Nati adik blanje kasut Scholl yg santek n selesa tu b4 mak g haji nati ek. tp..adik blanje guna duit mak laa. hehe..

12 June plak besday anak sedara comel itu. Hepy Besday Aisyah. Muahx. Sila berterima kasih ke maksu kamu sebb kamu sgt comel. Ikut muka maksu..haha..

Semalam jugk adalah hari kenduri sepupu aku. n aku ialah sang tukang pengapit. hihi. first time u olls jd pengapit. Tp siyes aku xde gemor sgt interframe dlm knduri2 org nie..lagi senang if dtg, mkn, salam2 pastu blah..ni da sebab sepupu ken..nti aku kawen takot lak xde sape sudi jd pengapit..haa..berkipas la aku sorg2 kt pelamin tu.. eh..jap2.. baca balik..aku kawen?? hehe.. ntah bila...

Dok de idea pe pn nk story pn sbenarnye. update blog buat syarat jek.hihi.. pe2 pon..jom layan lagu la nak? Insha Allah by Maher Zain. Layannn...


No comments:

Post a Comment