Tuesday, June 22, 2010

Talk To My Hand, dear.

Salam~

Amende la. bende simple yg aku buat pun leh jadi issue pada org lain. Tak sangka glamer gak aku ni ek. hehe. Serioulsy, this June is realy2 not a best month for me. I lost my dear cousin, i didnt get sumting that i really craving for. So, bila ade org tetibe nak cari pasal ngn aku, mmg mcm kacau kucing yg tengah terluka la.. huhu. ayat xleh blah..

Tp, mmg la aku bukan seseorang yang baik. too far away from baik. but I never2 think that I dah ganggu hidup org lain. I just do whatever i want, whatever I like n I never think that I dah kecik kn hati sape2. But things is not that simple la kan. Ape yg kite buat, ada plak org yg tak puas hati. Tulis pulak kt sana sini..

Haeh. Serious aku x fhm. Yes, its ur right untuk luahkn ape yg u rasa. But its not right to condemn other people. I pn manusia kn ade perasaan la kot. Hati yg sekeping ni bukan nye dibuat from stainless steel. Tp xpe.. u rase ape yg u buat tu betol, u teruskn lah. I malas nak tegur, malas nk layan.

Just so u know, I tetap akan buat ape yg I nak buat . No matter what u feels or what u will call me. Lau u rase I ni bitch sgt, then, i'll be one for u, okay? no heart feeling. Pe2 u nak ckp pasni, just talk to my hand.

Last, Thanks to him sebab layan perangai I yg mcm2 ni. Even u ckp I ni garang mcm singa la, kuat merajuk la, ape la. Sokay, I know I deserve that. hehe.

No comments:

Post a Comment