Sunday, November 28, 2010

Gula Hati Saya II. =)

Tema sepanjang weekend ialah.. tidur, online, online, tidur lagi... dan makan hanya apabila perut rasa sgt menderita.. heheh.. Dah jadi habit dah rasa xnak makan nie.. since study week ritu.. n semalam just minum air n makan masa pukul 8 malam.. dari pagi leh tahan je xmau makan2.. kejam x aku terhadap perut sendiri ? huhu. xpe la. asalkan stil bernyawa, oke la tu..

Oh ek. masa camping aritu, kaki aku luka kena batu. luka yang panjang n dalam. siot je.. dah cuci luka semua dah tp disebabkan cik Farhana ni sgt degil.. x jaga makan.. kaki aku dah menunjukkan unsur2 bernanah.. huk. sangat. SAKIT !. nk jalan2 pn malas .. siap ade kwn aku ugut2 kata kaki aku ni mcm kena diabetis.. mesti kena potong nanti.. ada ke patot...

Erm.. nway. aku rase happy n terharu gak kt kawan2 yg mcm prihatin ng keadaan aku tis lately.. aku,. mmg susah nak bukak mulut cakap ape2 if aku not really in a good condition.. tp dieorg faham2 sndri je n x kacau aku.. coz dieorg surely faham aku adalah manusia yang sangat senang nak lupakan masalah. just bg aku masa, aku leh terus gelak ketawa gembira semula.. =)

Apa nak difikir masalah yang pasti akan dtg selagi kita bergelar manusia. n apa guna fikir kan orang yang tak pernah hargai kita. ade ramaiiiiiiii ramai lagi org yang sayang sangat kat aku, kan? kehilangan seorang, xde memberi kesan mendalam pun .. ^_^

Oh oh aku dah decide for tis week aku kena berusaha keras duduk lab sebab, from 5 dec to 11 dec i won't be here.. nak bergembira bercuti bersama family.. pegi mana? hehe.. rahsia..... nantikan pixs2 nanti ek..

Nak nak tengok lagi x pix aku camping aritu ? mesti nak kan... ?? hehe. ade few pix kat fesbuk aku x tag sebab.. pakai lengan pendek.. nanti muiz marah.. ahaks.. =p nah nahh... tengok lagi gamba2 mahal nie...

Tapak khemah yang basah sokmo.. hujan der...

Berusaha sangat gigih nak panjat gunung neh. huh

Muka penat gile.. lame x hiking lol. pancit..

Yep.. sayang korang suma.. pengubat hati saye.. =)

Pix paling lawak. haha. sume macm hare. haha !

pss ..

Dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu ... better lepaskan dari hati. sayang sangat reccers. mereka gula hati saya!

No comments:

Post a Comment