Sunday, November 21, 2010

Sangat Tak Faham.

Sangat tak faham dgn perempuan yg x kenal aku pn
just tau nama aku
tapi tak suka aku, maki2 aku

Sangat tak faham juga dgn perempuan yang tak suka org baca blog dia
pastu kutuk2 aku kat twiter
pastu budget innocent buat2 tak bersalah

Tapi paling tak faham
dengan girl yg aku just add sekali kt facebook
Tp die siap boleh buat entry khas kat blog die kata aku stalker die..
Logic x weh ?

Berbanding tiga org pompuan yang tak suka aku ni
dengan tiga ratus kawan yang syg aku ..

So, adekah aku punca masalah nye ?

Mungkin inilah akhir zaman ...




2 comments:

  1. alaaa kak awin, org hot mcm kite nih mmg ramai org dengki..... kenelah biasakan diri anda =D

    ReplyDelete
  2. Bila manusia tanpa musuh, macam tak lengkap pulak hidup =D

    ReplyDelete