Thursday, January 13, 2011

suka hati saya lah kan.

Yup.. kadang2 aku mmg berfikiran tak rasional
Bile ade ape2 yang sgt tak menyenangkan hati
aku suka ambik jalan mudah untuk lenyapkan benda tu.

bila kita tak nampak kita jadi lega
even dalam hati berbolak balik gundah gulana
orang takkan tahu kn?

facebook mmg antara page yang mmg aku bukak hari2
biasala kan.. korg pon mesti same gak an an?
so bila kat facebook tu, harus lah ade benda yg kita suka tengok
benda yang menyampah nak tengok..
n ada benda yang kita takmau tengok..

bagi aku cukup mudah.
aku menyampah tengok, aku hide or remove je ..
tapi, paling bahaya kalau aku tak suka,
aku block terus. sebab ape?
sebab.. even kita tak suka pon, kita mesti nak tengok jugak kn?
lumrah laa.. so, bila dh block, mmg takkan nampak apa2... heh.

puas hati aku.

ye.. aku mmg berfikiran tak matang mcm ni. tak rasional
tapi, as long as aku tak menyusahkan mana2 pihak,
tak mendatangkan kecederaan kepada sape2.. so what la kan?

kecederaan hati mungkin tp.. ahh. lantak la
nihow.. sape2 yang remove or block aku pon, aku tak kesah.
heh..
facebook je pon.. an?

No comments:

Post a Comment