Tuesday, April 2, 2013

Update 4 bulan sekali =p

Assalamualaikum

ya allah hai lamanya la x bukak blog. huhu. penyakit malas ni semakin berleluasa ha mcm mana nak berubah menjadi lebih rajin ha?

Kalau nak ikut kan banyak gilaaa benda nak story. benda2 baru tp memandangkan i duk ng kakak i n kat rumah tu i  x pasang internet jd kayaknya susah sikit nak on9. huhuh. Tengok le kalu rajin i pasang la internet ok.

Well untuk tahun 2013 ni aku dah nak masuk 27 ya adik2 kawan2 semua. masih bujang kikiii. Ok la pasal cinta ni malas eh mak nak story.

Nway banyakkkk tempat baru aku pergi untuk tahun 2013 ni ha. I'll update lain kali yek pasl tu. kalao x salah aku ada lg entry ke Padang aku x habiskan. pastu ke beijing pun satu harammm aku x cerita. miahahhaa.
Pemalas!

Org tengok aku byk holiday sana sini kemain mcm byk duit padahal ekekee. Org bujang kan beli tiket flight rega seratus dua pastu bwk diri je laaa jalan sndr. ye dak? dah berlaki lain lee. Aku dh xnak berjanji nk update blog selalu sbb aku pn tak tahu bila lagi ha nak update ni?

Doakan la semoga aku diberi kerajinan yang melimpah ruah. eheh. Aminn! Nak amik gamba latest kat Kuching bebaru ni aku pergi . Bye

No comments:

Post a Comment