Wednesday, December 9, 2009

eid adha 2009

hello..yeahh im so pity of myself now bcoz i have no other thing to do other than eat, sleep, facebooking n watch the little nyonya every 6pm..haishh.kalau ade duit kepuk2 dalam bank mau harus aku melancong g jepun skrg nie.

so now aku tgh dlm plan nak menekel ex husband natasha hudson tuh, datuk shahrin zahari duda yg masih bergetah itu.ahaks.kot kalo die nak kt aku la kan.korg doa2 kan la, kalo jodoh aku ngn die aku mmg xkan lupe korg tau. tepuk2 tangan.

ok lah.xde ape sgt nak mengarut kat sini. just nak uploadkn gamba masa 10 zulhijjah bersamaan raya haji aritu. alah, raya biasa2 je.just petang raya tuh pegi merisik untuk abg aku kat sungkai. ye la..g membuang masa di petang hari raya kan.kira g beraya la tu skali. so the engagement day will be on 25 december, insyaallah. hope xde ape2 aral melintang pukang lah. jadi mari lihat gambar2 yea!

yeay..tugas kite sbgai wanita untuk memilih cincin yg kite suka..lelaki, sile bayar..hahaa

macam hantaran nak g pinang puteri gunung ledang neh..hihi..

her ayah n our ayah

tuan2 rumah..

org2 yg dtg semakkan rumah tuan rumah..hehe..

family matters..budak2 kecik cm sahaye dok blakang ajea..

kaum2 ibu berbincang soal harga barang yg kian tinggi

kaum2 bapa plak borak pasal harga rokok yg makin x munasabah..hahaa

terikat sudah dirikoo..

emak sye suke nak dpt menantu..yeayy

ape2 pun..anak bongsu tidak dilupa..hihii..

acara makan2 kami x penah tinggal..

aisyah sorg2 jek gegurl kt stu..

sekian je gamba untuk berita hari ini. sape2 yg rase ada keje kosong untuk aku yg gajinye 3 ribu sejam bleh contact aku asap ok!

No comments:

Post a Comment