Thursday, December 17, 2009

wHat mOre do I NEed

hola..its my birthday yesterdayy!! 16 of december..hehe.. add another one year bebeh..and i started my birthday with ended a friendship..hell yeah..i am damn serious..but dun wanna talk bout dat..just anggap la aku dah kuburkan masa silam aku, letak elok2 dalam kotak pastu baling jauhhhhh2 pegi selat melaka..n it will never come back to me. never. ever at all...

what happened yesterday during my birthday..?? ehehe..nothing so special xtualy..just like ordinary day..lagi now kt umah..xtvt yg sama..just penuh la inbox hp ngn meriah kt wall facebook aku ngn wish2 n doa2..thanx to all..

im looking forward for next week coz santa2 claus aku sume, insyaallah will back home..menanti hadiah krismes merangkap hadiah besday la from akak2 n abg2...plus, of course kena celeb birthday aku..x kesah la lambat pun..yg penting aku nk potong cake jugak..bukan makan sgt pn..just xnak terlepas feeling potong kek birthday tetiap tahun tu..hehe..

dah tambah tua setahun..diulang..TUA..yes.im getting older, my age getting shorter. just have a thought in mind..in my 23 years old, am i having enough? i am so grateful in my life, i still have my perfect family and also frens..n close frens who always support me..

i still have a matlamat for what i have to live.. not like certain people yg xtau, ape tujuan dieorg hidup sbenar nye..sedih kan?

and as its my birthday.. i want to change something about me..its.. about my sikap..yg very very hard to share anything n everything about myself..maksud aku..bukan share bnde yg sedih jea..kekadang benda yg hepy2 pn aku x suke share..aku lebih suke, aku sorg je rase ape yg aku rase..sometimes aku rasa sikap aku ni sgt keterlaluan..if ade probs yg sgt besar pn, mustahil aku akn share ngn parents aku..ngn kwn2 lg x lah..bile dah sgt kritikal, baru aku reveal..hehe.. n aku bleh concludekn yg sikap aku ni berkaitan dgn harga diri yg sgt tinggi...or EGO..yup..im egois person..sebab tu aku x suke share..x suke org tau kelemahan aku..n sikap ni sgt lah buruk...

sometimes, aku x suka share coz bg aku bnda tu x penting utk diberitahu pd org lain..padahal bg org lain tu, perkara tu sgt la besar..entah la..so..i think to have my own blog is one of the way for me to change this sikap kan? at least, aku leh kongsi bnde2 yg dlm kepala aku ngn korg2 kan..kn?

ok la.enough dgn bebel2 tu..nw nk cite balik pasal smlm..mlm smlm disebabkn birthday aku, maka abg aku yg poyo si ajib tu pun ajak la mkn kt luar.sama acik jgk..maka bergerak la kami 3 beradik g makan sate kt slim after maghrib..my favourite tu..

yummy..sate sebelum dimkn..

perghh..saje nk bg niece aku yg kt czeh tu jeles..hahaa

inilah antara penyebab lebihan cholesterol dm badan..hurmm..

maka, berakhir lah birthday aku untuk tahun 2009 nie..n a day after my birthday, its awal muharam..add another reason to me to buang all the sikap2 yg maha buruk tu..n diganti dgn sifat2 mahmudah..mudah2 mudahan..another a year ni, umur aku akn dipanjangkn..dimurahkan rezeki..dipermudahkn segala urusan..dihilangkan segala kesedihan..diberkati dlm kehidupan..insyaallah..amin2 ya robbal alamin..

2 comments:

  1. Wah...taktau pulak awak nie sorang budak yang ego ? bolehla kite kawan ekh, i pon dalam proses nak nuntut ilmu ego jugak nie. Tak pandai sangat dalam bab2 ego. Ajarkan bleh, Ego-Sensei ? Ooops. Silap. Kuman-Sensei!

    ReplyDelete
  2. hehe..nak tuntut ilmu ea..boleh2.. kena bayar pengeras tauu. =p ke..awk nak tuntut ilmu alter ego?? hehe..

    ReplyDelete