Thursday, March 3, 2011

The Time.

Kata mereka aku sudah kurus. badan maksud aku. di pipi tetap sama. heh.

"eh..awin ke..aku ingatkn batang kayu mana td..kurus sgt.."

Pujian berunsur hinaan di situ. xpe. aku tetap terima dgn senyuman.

Ye. aku mmg x makan sgt skrg ni. kurang selera.kurang mood dan sebagainya.

Hati masih belum oke dari memikirkan perkara yg bukan2.

Tapi sampai bila?

Ini final sem aku.yang harus diharungi dengan penuh semangat dan keceriaan.

Walaupun keceriaan tu sedikit kurang sekarang ni. hampir hilang aku rasa.

Tak perlu ingat perkara yang menyedihkan dan menyakitkan.

Allah itu pemegang hati setiap manusia.

Hati aku, dia, kamu dan mereka.

Sungguh. aku dah kering air mata. cuma hati masih tak berada di tempat sepatutnya.

Cuma memohon kekuatan dari Nya. Memohon agar masa jadi pengubat segala luka.

No comments:

Post a Comment